Reklamácia tovaru
1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?
2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?
4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?
1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?
Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, tj. 2 roky.
2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?
Pre zjednodušenie a urýchlenie reklamácie nám prosím zašlite najprv e-mail na adresu info@skate-bratislava.sk s predmetom "Reklamácia a číslo Vašej objednávky". Do emailu prosím popíšte závadu alebo dôvod reklamácie a priložte fotku danej závady. Často nie je potreba tovar zasielať späť a uznateľnosť reklamácie sme schopní posúdiť z fotodokumentácie v spolupráci s našimi dodávateľmi.
Návod ako reklamovať tovar prostredníctvom zaslania na našu adresu:
Tovar, ktorý sa Vám zdá chybný a vhodný na reklamáciu, zabaľte a spolu s dokladom odošlite späť na adresu uvedenú buď na účtenke, prípadne na dodacom liste v ľavom hornom rohu. Všetky adresy nájdete prípadne tu: http://www.skate-bratislava.sk/bratislava-kontakty/.
Za doklad sa považuje buď účtenka z jednej z našich kamenných predajní, alebo dodací list, pokiaľ bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu. Nezabudnite k reklamácii vložiť krátky informačný odkaz - prečo tovar reklamujete.
Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení chyby. Prípadné omeškanie môže zistenú chybu ešte viac prehĺbiť a negatívne tak ovplyvniť neskoršie uznanie reklamácie!
3) Ako dlho reklamácia trvá, ak som tovar v poriadku zaslal / a na reklamáciu do Vášho kamenného obchodu?
Reklamáciu posielame priamo do rúk nášho dodávateľa. Ten má zo zákona na vybavenie reklamácie 30 dní. Vždy sa ale snaží riešiť reklamáciu čo najrýchlejšie. O priebehu reklamácie budete okamžite informovaní, hneď ako budeme vedieť bližšie informácie.
* Ak končí lehota cez víkend alebo vo sviatok, predlžuje sa na najbližší pracovný deň.
** Zákonom stanovená dĺžka nebráni dohode so spotrebiteľom na dlhšej lehote k vybaveniu reklamácie.
*** V prípade márneho uplynutia tejto lehoty má spotrebiteľ aj právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.
4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?
Reklamačné konanie môže začať, ak zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže jeho nákup dokladom (účtenkou či dodacím listom). Tovar musí byť čistý, suchý a hygienicky bezchybný. Nezabudnite k reklamácií vložiť krátky informačný odkaz, prečo tovar reklamujete, prípadne popíšte reklamačnú vadu.
Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?