VIP účet všetko o nákupe
Doprava zdarma nad 40 EUR
+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk

Reklamácia tovaru

1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?

3) Ako dlho reklamácia trvá, ak som tovar v poriadku zaslal / a na reklamáciu do Vášho kamenného obchodu?

4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?


1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, tj. 2 roky.

2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?

Pre zjednodušenie a urýchlenie reklamácie nám prosím zašlite najprv e-mail na adresu info@skate-bratislava.sk s predmetom "Reklamácia a číslo Vašej objednávky". Do emailu prosím popíšte závadu alebo dôvod reklamácie a priložte fotku danej závady. Často nie je potreba tovar zasielať späť a uznateľnosť reklamácie sme schopní posúdiť z fotodokumentácie v spolupráci s našimi dodávateľmi.

Návod ako reklamovať tovar prostredníctvom zaslania na našu adresu:

Tovar, ktorý sa Vám zdá chybný a vhodný na reklamáciu, zabaľte a spolu s dokladom odošlite späť na adresu uvedenú buď na účtenke, prípadne na dodacom liste v ľavom hornom rohu. Všetky adresy nájdete prípadne tu: http://www.skate-bratislava.sk/bratislava-kontakty/.

Za doklad sa považuje buď účtenka z jednej z našich kamenných predajní, alebo dodací list, pokiaľ bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu. Nezabudnite k reklamácii vložiť krátky informačný odkaz - prečo tovar reklamujete.

Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení chyby. Prípadné omeškanie môže zistenú chybu ešte viac prehĺbiť a negatívne tak ovplyvniť neskoršie uznanie reklamácie!

3) Ako dlho reklamácia trvá, ak som tovar v poriadku zaslal / a na reklamáciu do Vášho kamenného obchodu?

Reklamáciu posielame priamo do rúk nášho dodávateľa. Ten má zo zákona na vybavenie reklamácie 30 dní. Vždy sa ale snaží riešiť reklamáciu čo najrýchlejšie. O priebehu reklamácie budete okamžite informovaní, hneď ako budeme vedieť bližšie informácie.

* Ak končí lehota cez víkend alebo vo sviatok, predlžuje sa na najbližší pracovný deň.

** Zákonom stanovená dĺžka nebráni dohode so spotrebiteľom na dlhšej lehote k vybaveniu reklamácie.

*** V prípade márneho uplynutia tejto lehoty má spotrebiteľ aj právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?

Reklamačné konanie môže začať, ak zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže jeho nákup dokladom (účtenkou či dodacím listom). Tovar musí byť čistý, suchý a hygienicky bezchybný. Nezabudnite k reklamácií vložiť krátky informačný odkaz, prečo tovar reklamujete, prípadne popíšte reklamačnú vadu.


Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

zákaznícky servis

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk
odber newsletteru
Elektronická evidencia tržieb

Text je česky, pretože tak to vyžaduje česká legislatíva

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.