VIP účet všetko o nákupe
Doprava zdarma nad 60 EUR
+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk

Reklamácia tovaru

1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?

3) Ako dlho reklamácia trvá, ak som tovar v poriadku zaslal / a na reklamáciu do Vášho kamenného obchodu?

4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?


1) Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a trvá 24 mesiacov, tj. 2 roky.

2) Ako a kde môžem reklamovať tovar zakúpený cez e-shop?

Pre zjednodušenie a urýchlenie reklamácie nám prosím zašlite najprv e-mail na adresu info@skate-bratislava.sk s predmetom "Reklamácia a číslo Vašej objednávky". Do emailu prosím popíšte závadu alebo dôvod reklamácie a priložte fotku danej závady. Často nie je potreba tovar zasielať späť a uznateľnosť reklamácie sme schopní posúdiť z fotodokumentácie v spolupráci s našimi dodávateľmi.

Návod ako reklamovať tovar prostredníctvom zaslania na našu adresu:

Tovar, ktorý sa Vám zdá chybný a vhodný na reklamáciu, zabaľte a spolu s dokladom odošlite späť na adresu uvedenú buď na účtenke, prípadne na dodacom liste v ľavom hornom rohu. Všetky adresy nájdete prípadne tu: http://www.skate-bratislava.sk/bratislava-kontakty/.

Za doklad sa považuje buď účtenka z jednej z našich kamenných predajní, alebo dodací list, pokiaľ bol tovar zakúpený prostredníctvom e-shopu. Nezabudnite k reklamácii vložiť krátky informačný odkaz - prečo tovar reklamujete.

Reklamáciu je nutné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení chyby. Prípadné omeškanie môže zistenú chybu ešte viac prehĺbiť a negatívne tak ovplyvniť neskoršie uznanie reklamácie!

3) Ako dlho reklamácia trvá, ak som tovar v poriadku zaslal / a na reklamáciu do Vášho kamenného obchodu?

Reklamáciu posielame priamo do rúk nášho dodávateľa. Ten má zo zákona na vybavenie reklamácie 30 dní. Vždy sa ale snaží riešiť reklamáciu čo najrýchlejšie. O priebehu reklamácie budete okamžite informovaní, hneď ako budeme vedieť bližšie informácie.

* Ak končí lehota cez víkend alebo vo sviatok, predlžuje sa na najbližší pracovný deň.

** Zákonom stanovená dĺžka nebráni dohode so spotrebiteľom na dlhšej lehote k vybaveniu reklamácie.

*** V prípade márneho uplynutia tejto lehoty má spotrebiteľ aj právo odstúpiť od kúpnej zmluvy.

4) Čo všetko je potrebné k uplatneniu reklamácie?

Reklamačné konanie môže začať, ak zákazník predloží kompletný reklamovaný tovar a preukáže jeho nákup dokladom (účtenkou či dodacím listom). Tovar musí byť čistý, suchý a hygienicky bezchybný. Nezabudnite k reklamácií vložiť krátky informačný odkaz, prečo tovar reklamujete, prípadne popíšte reklamačnú vadu.


Aká dlhá je záručná lehota na uplatnenie reklamácie?

Obchod Skate Bratislava získal vďaka spokojnosti overených zákazníkov prestížny certifikát Overené zákazníkmi.
Overený zákazník
21. listopadu 2019
Ověřený zákazník skate-praha.cz
100%
kvalita komunikácie
Nákup som si rozmyslela, objednávka bola bez problémov zrušená.
Overený zákazník
18. listopadu 2019
Ověřený zákazník skate-praha.cz
100%
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
  • Veľká spokojnosť
Overený zákazník
15. listopadu 2019
Ověřený zákazník skate-praha.cz
100%
dodacia lehota
kvalita dopravy
kvalita komunikácie
  • Rýchle dodanie
  • Dobré ceny
  • Výdaj tovaru cez zásielkovňu
zákaznícky servis

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk
odber newsletteru
Elektronická evidencia tržieb

Text je česky, pretože tak to vyžaduje česká legislatíva

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.