VIP účet všetko o nákupe
Doprava zdarma nad 40 EUR
+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk

Časté otázky (FAQ)

1) Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

2) Akým spôsobom mi bude tovar doručený a koľko stojí poštovné?

3) Je možné si objednávku vyzdvihnúť aj osobne?

4) Je možné predĺžiť dobu na vyzdvihnutie pri osobnom odbere?

5) Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?

6) Máte skladom aj veľkosti, ktoré nie sú uvedené na e-shope?

7) Je možné platiť kartou?

8) Ponúkate nejaké zľavy?


1) Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Hneď ako sa Vaša objednávka objaví v systéme, začneme ju spracovávať. V okamihu, keď je Vaša objednávka pripravená na odoslanie, trvá doručenie tovaru štandardne 2 pracovné dni. Informáciu o zmene stavu Vašej objednávky Vám vždy zasielame e-mailom.

Príprava Vašej objednávky môže trvať dlhšie, ak sa objednaný tovar nachádza v rozdielnych skladoch. Pred odoslaním sa Vaša objednávka musí skompletizovať, a preto sa doba dodania môže predĺžiť o 1 - 2 dni. V prípade, že na zásielku ponáhľate, napíšte to prosím do poznámky.

2) Akým spôsobom mi bude tovar doručený a koľko stojí poštovné?

Tovar zasielame prostredníctvom prepravnej spoločnosti UPS a Slovenskej pošty.

• Cena poštovného (zahrnuté aj balné) za objednávku na DOBIERKU:

  • v hodnote 40,- EUR a viac je POŠTOVNÉ ZADARMO
  • v hodnote od 12 do 39,99,- EUR - je poštovné 5,- EUR + 2,- EUR dobierka
  • v hodnote od 0 do 11,99,- EUR - je poštovné 7,- EUR + 2,- EUR dobierka

• Cena poštovného (zahrnuté aj balné) za objednávku platenú PREVODOM:

  • v hodnote 40,- EUR a viac je POŠTOVNÉ ZADARMO
  • v hodnote od 12,- do 39,99,- EUR je poštovné 5,- EUR.
  • v hodnote do 11,99,- EUR je poštovné 7,- EUR.

• Štandardná doba doručenia

  • 1 - 3 dni
  • vo všedné dni v čase od 8 - 18 hod

• Doručenie zásielky

  • Priebeh doručenia zásielky môžete sledovať na internetových stránkach Pošta bez hraníc: sledovanie zásielky.
  • Doručovateľ Vás pred dodaním zásielky bude v deň doručenia telefonicky kontaktovať kvôli približnému času doručenia, prípadne výšky dobierky. V prípade nezastihnutia Vám nechá doručovateľ oznámenie v schránke a pokúsi sa zásielku doručiť nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ bude aj druhý pokus neúspešný, kontaktujte príslušné Depo (informácie získate na internetových stránkach Pošty bez hranic pri vyhľadávaní zásielky).


• Postup pri preberaní zásielky

  • Skontrolujte, či nie je poškodený obal, v ktorom bol tovar zaslaný. Ak zistíte, že je obal pretrhnutý alebo rozlepený, tovar nepreberajte alebo prevezmite s výhradou. Po prevzatí tovaru by nemusela byť reklamácia zo strany pošty alebo kuriéra služby UPS uznaná.
  • Po rozbalení tovar skontrolujte, či nie je poškodený. Ak sa objaví porucha, ihneď nás kontaktujte. Nezabúdajte, že podľa podmienok dopravcu nie je možné zásielku pred zaplatením rozbaliť a prekontrolovať.

Slovenská pošta


• Cena poštovného (zahrnuté aj balné) za objednávku na DOBIERKU

  • v hodnote 40,- EUR a viac je POŠTOVNÉ ZADARMO
  • v hodnote od 12,- do 39,99,- EUR je poštovné 5,- EUR + 2,- EUR dobierka,
  • v hodnote do 11,99,- EUR je poštovné 7,- EUR + 2,- EUR dobierka.

• Cena poštovného (zahrnuté aj balné) za objednávku platenú PREVODOM:

  • v hodnote 40,- EUR a viac je POŠTOVNÉ ZADARMO
  • v hodnote od 12,- do 39,99,- EUR je poštovné 5,- EUR
  • v hodnote do 11,99,- EUR je poštovné 7,- EUR.

• Štandardná doba doručenia

  • 2 - 4 dni
  • vo všedné dni v čase od 9 - 18 hod

• Doručenie zásielky

O doručení Vašej zásielky budete vopred informovaný prostredníctvom e-mailu.


Zásielkovňa.sk

• Ceny poštovného (zahrnuté aj balné) za objednávku na DOBIERKU alebo platenú PREVODOM:

  • v hodnote 40,- EUR a viac je POŠTOVNÉ ZADARMO
  • v hodnote od 12,- do 39,99,- EUR je poštovné 1,- EUR
  • v hodnote do 11,99,- EUR je poštovné 2,- EUR

• Štandardná doba doručenia

  • 2 - 3 dni

• Doručenie a vyzdvihnutie zásielky

  • Priebeh doručovania zásielky môžete sledovať na internetových stránkach Zásielkovňa: sledovanie zásielky.
  • Z nasledujúceho zoznamu výdajných miest Z-Point si vyberiete to, ktoré Vám najlepšie vyhovuje, a my Vašu objednávku na vybranú pobočku doručíme. Zásielku si môžete vyzdvihnúť do 7 dní od doručenia na Vami zvolené odberné miesto.
  • Informácie potrebné pre vyzdvihnutie zásielky Vám budú oznámené mailom či SMS správou.

• Dodatočné informácie

  • Na výdajných miestach je možné platiť iba v hotovosti.
  • Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
  • Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
  • Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm
  • Viac podrobností nájdete na www.zasielkovna.sk.

3) Je možné si objednávku vyzdvihnúť aj osobne?

K odberu môžete využiť aj naše kamenné predajne a výdajné miesto v Českej Republike - Prahe na Smíchove, kde Vám zároveň ponúkame aj možnosť vyskúšať si objednaný tovar.


Kamenná predajňa Skate Praha v Obchodnom Centre Liehovar v Říčanoch pri Prahe - ČR

  • adresa: Barákova 237, 251 01 Říčany u Prahy
  • otváracia doba: PO – SO: 9 – 20h, NE: 9 – 19h
  • tel.: 272 661 209 nebo email: praha@skate-praha.cz


Kamenná predajňa Music House v Třebíči

  • adresa: Nádražní 654/9, 674 01 Třebíč
  • otváracia doba: PO – PIA: 9 – 12:30, 13 – 17h
  • tel.: 608 365 222 nebo email: trebic@skate-praha.cz


Výdajné miesto v Prahe na Smíchově

  • adresa: Holečkova 179/109, 150 00 Praha 5
  • otváracia doba: PO – PIA: 9 – 18h, PIA: 9 – 12h
  • mob.: 777 335 814 nebo email: info@babylon-promo.cz


Tovar tu pre Vás bude pripravený po dobu 7 kalendárnych dní. Po uplynutí tejto doby bude nevyzdvihnutý tovar zaradený späť do predaja.

4) Je možné predĺžiť dobu na vyzdvihnutie pri osobnom odbere, pokiaľ si objednávku nestíham vyzdvihnúť do 7 dní?

Áno, po predchádzajúcej dohode s asistentmi e-shopu z Vami zvoleného odberného miesta možno predĺžiť dobu vyzdvihnutia. K dohode musí dôjsť pred uplynutím pôvodnej doby vyzdvihnutia.

 

5) Je možné zaslať tovar aj do zahraničia?

Balíky posielame po celom svete, pevne dané poštovné máme iba pre Českú republiku, Slovensko a Poľsko. Pre zasielanie do ostatných krajín je treba nás najprv kontaktovať, obratom Vaše poštovné vypočítame.

6) Máte skladom aj veľkosti, ktoré nie sú uvedené na e-shope?

Vo väčšine prípadov máme skladom len ten tovar, ktorý je uvedený na stránkach e-shopu. Môže sa ale stať, že tovar nie je na e-shope, pretože je na ceste od zákazníka k nám, prípadne práve prišiel a nahráva sa späť na e-shop. V takýchto prípadoch nás kontaktujte. Dostupnosť tovaru obratom preveríme.

7) Je možné platiť kartou?

Vašu objednávku je možné platiť prevodom z Vášho účtu. Pri spôsobe dobierky je možné platiť kartou u dopravnej spoločnosti DPD, u Slovenskej pošty toto nie je možné.

8) Ponúkate nejaké zľavy?

Na našom e-shope prebiehajú počas celého roka rôzne zľavové akcie a sezónne výpredaje. Navyše po zaregistrovaní do VIP klubu Skate Bratislava získavate ako člen klubu automatickú zľavu 3% na nákup akéhokoľvek tovaru. Našich stálych zákazníkov si vážime, a preto sa čiastky za Vaše nákupy po zaregistrovaní do VIP klubu Skate Bratislava sčítajú a Vy tak získavate nárok na väčšiu zľavu!

zákaznícky servis

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať

+420 608 365 222
info@skate-bratislava.sk
odber newsletteru
Elektronická evidencia tržieb

Text je česky, pretože tak to vyžaduje česká legislatíva

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.